نتایج داوری خلاصه مقالات:

   ضمن عرض تشکر از همه استادان، دانشجویان و محققان گرامی در ارسال خلاصه مقالات تحقیقی خود به "دومین همایش ملی التهاب"، به اطلاع می رساند که به دلیل محدودیت زمانی برای ارائه خلاصه مقالات، متاسفانه امکان پذیرش همه آنها برای ارائه بصورت مینی اورال میسر نمی باشد. به منظور انتخاب خلاصه مقالات برای ارائه بصورت مینی اورال، پس از از حذف موارد غیرمرتبط با موضوع COVID-19 و یا کپی برداری شده از سایر مقالات، خلاصه مقالات ارسالی برای حداقل چهار داور از اساتید شاخص دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارسال شدند. بر اساس محاسبه میانگین درصد بدست آمده از نتایج داوری آنلاین برای هر مقاله که توسط وبسایت محاسبه شده است و نقطه برش (Cut off) در نظر گرفته شده برای رد یا قبول خلاصه مقالات برای ارائه بصورت مینی اورال، نتایج زیر اعلام می شوند. لطفا" برای اینکه ارائه خلاصه مقاله شما با مشکل مواجه نشود به موارد زیر توجه فرمایید:

1. لطفا" خلاصه ارائه خود را حداکثر در قالب 3 اسلاید(ترجیحا" یک اسلاید)  تهیه نموده و ارائه خود را در مدت زمان تعیین شده (3 یا 5 دقیقه) بر روی اسلاید با استفاده از یک میکروفون ضبط نموده و فایل آن را بصورت MP4 به ایمیل همایش (nci.iaari@gmail.com) ارسال نمایند. لطفا" برای تهیه اسلایدهای خود از قالب اسلاید تهیه شده که از طریق سایت قابل دسترسی می باشد، استفاده بفرمایید. حجم فایل ارسالی نباید بیشتر از 50 مگابایت باشد. فایلهایی غیر از MP4  و یا با حجم بیشتر از 50 مگابایت پذیرفته نخواهند شد.

2. زمان ارائه مینی اورالها در مدت زمان تعیین شده بین دو میزگرد به مدت 15 تا 30 دقیقه در هر روز (بجز روز سه شنبه) می باشد (لطفا" برنامه همایش را ملاحظه فرمایید).

3.  به عزیزانی که خلاصه مقاله ایشان نمره بالاتر از 60% را کسب نموده است، گواهی سخنرانی و به مابقی گواهی ارائه پوستر از طرف همایش اعطا می شود.

4. ارائه مینی اورالها بصورت ضبط شده می باشد و عزیزان ارائه زنده نخواهند داشت. اما حضور ارائه دهنده خلاصه مقاله در روز تعیین شده در فضای مجازی ارائه وبینار برای پاسخگویی به سؤالات مطرح شده ضروری می باشد.

برای مشاهده جزئیات بروی لینک کلیک نمایید.